פיניקס קרמיקה

ייבוא ושיווק קרמיקה לענף הבניה

חברת פיניקס קרמיקה הוקמה בשנת 2017 ומתמחה בייבוא ושיווק קרמיקה ואריחים לענף הבניה.

פיניקס קרמיקה מציעה ללקוחותיה את העיצובים החדישים ביותר, החומרים העדכניים ביותר ואת הטרנדים החמים של עולם הריצוף והחיפוי, הישר מבירות העיצוב האירופאיות. כאן לא תפגשו דיילות שירות שידקלמו את המידע על האריחים שלנו וגם לא אולמות תצוגה עם תאורה מנצנצת ואנשי מכירות אגרסיביים. פיניקס קרמיקה תאפשר לכם להתרווח בכורסא ולדפדף בין קשת רחבה של אריחים בעיצובים, מרקמים, צבעים וגימורים שונים, באיכות בלתי מתפשרת ותו תקן ישראלי.

בין אם מדובר בשיפוץ או בניה, ארכיטקטורה, עיצוב פנים או קבלנו, עם האריחים של פיניקס קרמיקה ניתן לבחור בכל קו עיצובי העולה בדעתכם. תוכלו להעניק מראה כפרי, חמים ורומנטי באמצעות אריחי פורצלן דמויי עץ טבעי ודמויי פרקט, בריקים או גרניט פורצלן דמויי אבן. לבחור בסגנון הייטק מודרני, תוסס ואורבני על ידי אריחים בצבעים מטאליים או דמויי בטון. או לשמור על קו קלאסי, יוקרתי ומהודר בעזרת אריחי גרניט פורצלן דמויי שיש בגימור מבריק ובגלזורה עשירה.

פיניקס קרמיקה מעמידה לרשות לקוחותיה אריחי ריצוף ואריחי חיפוי, במגוון כמעט אינסופי של חומרים, גימורים, גדלים ומרקמים, המתחדש במחסני החברה על בסיס שבועי ומיובאים לארץ היישר ממיטב התערוכות והכנסים המקצועיים ברחבי העולם.

האריחים מתאימים לריצוף בריכות שחייה, חדרי אמבטיה, מדרגות ומטבחים בחומרים עמידים במיוחד, דוחי נוזלים ומונעי החלקה (אנטי סליפ).

בדומה לפיניקס – עוף החול המיתולוגי, פיניקס קרמיקה ממציאה את עצמה מחדש עבור לקוחותיה פעם אחר פעם ללא לאות, תוך כדי שימוש בניסיון מקצועי עשיר והיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי ועם הלקוח הישראלי וטעמו האקלקטי. אנו מותאמים לדרישתו של הצרכן הישראלי לאיכות ללא פשרות, לצד אספקה מהירה ועמידה בלוחות הזמנים, אמינות, פריסה רחבה של נקודות מכירה והיצע גדול של מוצרים בטווח מחירים רחב.

אתר אינטרנט

https://phxceramic.co.il

דואר אלקטרוני

[email protected]

טלפון

08-6204050

כתובת

הבונים 13, קרית גת

או מלאו פרטיכם ונציג יחזור אליכם: