מפעל B-TECH

מפעל למשחות ביטומניות

על מנת להוביל בחדשנות, באיכות, בשירות ובמקצועיות, קבוצת א.צ. הקימה בשנת 2017 מפעל ייצור ביטומני, המספק פתרונות המבוססים על אמולסיות ביטומניות.

במפעל פועלת מחלקת מחקר ופיתוח, בה צוות מהנדסים וכימאים עתירי ניסיון השוקדים על פיתוח פתרונות חדשניים ומתקדמים לענף הבניה, תוך שימת דגש על חומר הביטומן.

מחלקת בקרת איכות של המפעל מנתרת את איכות המוצרים, מבצעת בדיקות מקיפות בזמן הייצור ולאחריו.

בהיעדר תקינה ישראלית בתחום האיטום הביטומני, המפעל מייצר חומרים ופתרונות המותאמים לתקנים האירופאיים המחמירים, כדוגמת EN-15814, זאת על מנת לציור סטנדרט של איכות בלתי מתפשרת.

אחד מפיתוחי הדגל של המפעל הביטומני הינו B-TECH 422, שפותח בשיתוף פעולה עם חברת REMMERS הבינלאומית. זהו חומר איטום ביטומני דו רכיבי, מושבח בפולימרים ומהיר ייבוש ליישום בהתזה דו קנית. החומר פותח על בסיס אמולסיה ביטומנית מושבחת פולימרים יחד עם תמיסה מקשה לקבלת שכבת איטום מיידית, גמישה, עמידה, מגשרת על סדקים ובעלת יכולת הדבקות מעולה לתשתית.

החומר הינו בעל תפוקה גבוהה (מעל 1,000 מ"ר ביום עבודה של צוות קטן), עמיד במים עומדים, ניתן ליישום על משטחים קלים, בעל כושר שיוב גבוה במיוחד ומגן מפני מעבר גזי ראדון וגזי קרקע נוספים.

B-TECH 422 מתאים לאיטום משטחים תת קרקעיים (קירות מסד/דיפון, מרתפים, כלונסאות ועוד), גגות, מאגרי מים ורצפות (חניונים, גשרים, משטחים לוגיסטיים ועוד).

אתר אינטרנט

https://azmarketing.co.il

דואר אלקטרוני

[email protected]

טלפון

08-9150190

כתובת

הבונים 13, איזור תעשיה, קרית גת

או מלאו פרטיכם ונציג יחזור אליכם: