א.צ.

טכנולוגיות מתקדמות לבניה

מצוידים בידע ובניסיון רב שנים אנו מפתחים, מייצרים ומשווקים פתרונות מגוונים לענף הבניה בתחום חומרי האיטום, חומרי גמר, ציפויים לרצפות, חומרי שיקום ותיקון בטון ועוד. כל זאת תוך שימת דגש על בניה ירוקה, התקדמות טכנולוגית ופיתוח מוצרים פורצי דרך. כקבוצה, העשייה שלנו נותנת מענה לאתגרים המשתנים בענף הבניה והינה חלק בלתי נפרד מפרויקטים רבים בארץ, החל מהבניה הפרטית, דרך מבני תעשיה, מבני ציבור, בנייני מגורים, ועד לפרויקטים לאומיים בנמלי תעופה, תשתיות ועוד.

במעבדות המחקר והפיתוח, אנו מפתחים ומייצרים פתרונות חדשניים ואיכותיים הנושאים תווי תקן ישראליים, אירופאיים ובעלי תו ירוק. כל פיתוח המתחיל במעבדות שלנו נובע מהבנת הצורך בשוק, מהיכולת לתת מענה לאתגרים העולים מהשטח, ומהרצון לייעל לחסוך ולהבטיח סטנדרט איכות גבוה לכל מבנה בישראל- פרטי, ציבורי ותעשייתי.

פתרונות חדשניים מקיפים אותנו בכל תחומי חיינו. לעיתים אף לא נדע כי היינו זקוקים לפתרון מסוים עד שהוא קיים ומשנה את המציאות שלנו. כך גם בענף הבניה. אנו רואים בשיתופי פעולה בינלאומיים כדרך להעשיר את ענף הבניה הישראלי, לייבא טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים, לשתף בידע וניסיון ולהנחיל מערכות פורצות דרך שיובילו את הענף להתייעלות, לבטיחות ולשמירה על הסביבה.

מכאן, הדרך להטמעה מקצועית ונכונה של פתרונות חכמים וטכנולוגיות מתקדמות מתחילה בהכשרה, העשרה והדרכה של המשתמשים במוצרים שלנו. כי ברגע שיש ביטחון ביישום, יש ביטחון גם בתוצאה. לכן, אנו משקיעים רבות בהכשרות, בהדרכות, ובמתן כלים פרקטיים וידע מעשי למיישמי העבודה. זאת מתוך הרצון להוביל לשינוי ולמזער תקלות בשטח, להקל על העבודה ולהבטיח עבודה מקצועית ונכונה אשר תוביל ליישום איכותי ולקיים ארוך טווח.

אנו צועדים בדרך משותפת עם לקוחותינו ומעניקים להם ביטחון ותמיכה לאורך כל שלבי הפרויקט, החל משלבי התכנון ועד לגמר הפרויקט. צוות טכני מקצועי מלווה את הקבלנים, היועצים, המהנדסים והמתכננים ומבצע בקרה ופיקוח על יישום הפתרונות המתקדמים שלנו. כך, עם ראיה רחבה ומקצועית אנו נותנים מענה לכל אתגר המתעורר בשטח באופן מהיר, מיומן ויעיל.

בכל צעד שאנו עושים, החל מתכנון ופיתוח, ייצור וייבוא, הכשרה וליווי צמוד, אנו פועלים תמיד למיקסום השמירה על הסביבה. הקיימות, איכות הסביבה והשאיפה לבנות עולם טוב ובריא יותר מלווים אותנו בייצור וייבוא פתרונות ומוצרים בעלי תו ירוק אשר אינם מזהמים או פוגעים בסביבה. בדגש על בנייה ירוקה, אנו מאמינים, פועלים ומובילים לשינוי תפיסתי בענף הבניה. כי שמירה על סביבה בריאה יותר, תשמור גם עלינו בריאים יותר.

אתר אינטרנט

https://azmarketing.co.il

דואר אלקטרוני

[email protected]

טלפון

08-9150190

כתובת

הבונים 13, איזור תעשיה, קרית גת

או מלאו פרטיכם ונציג יחזור אליכם: